Kterak jsem u Alzy reklamoval monitor

Pro 26, 2019, kategorie: HW

Hlásím se s dalším článkem. Trvalo to. A zřejmě ani nebude moc záživnej. Ale třeba bude někoho zajímat.

Letos jsem reklamoval elektroniku dvakrát. Poprvý to byl MacBook u Českýho servisu, kde reklamace trvala týden. Podruhý to byl monitor LG, kterej jsem u Alzy reklamoval 21. 10. 2019 a kterej dodnes nemám. Rád bych vás seznámil s průběhem reklamace.

Monitor byl kupovanej na firmu. Je to pracovní nástroj. A i přestože je to pracovní nástroj, prodejce má ze zákona o 10 dnů delší lhůtu na vyřízení reklamace oproti nákupu fyzickou osobou. Dobře. Tak jsem si říkal, že do 40 dnů budu mít monitor opravenej. Jenže oni nemají 40 dnů na vyřízení reklamace, ale na vyjádření k reklamaci. Takže mi asi šestatřicátej den dali vědět, že reklamace bude řešena opravou. Průběžně jsme s Alzou komunikovali na Twitteru. Vzhledem k tomu, že do minulýho týdne jsem žádný další informace nedostal, obrátil jsem se přímo na autorizovanej servis, kterej reklamaci řeší. Zde mi bylo řečeno, že monitor opravit nepůjde a reklamace bude řešena dobropisem (vrácením platby). A že to stihnou do Vánoc, abych si před Vánoci mohl koupit novej monitor. Jak asi tušíte, do Vánoc to nestihli.

Nevim, jaká je další čekací doba po těch čtyřiceti dnech, který mají na to, aby se k reklamaci vyjádřili. Ale další skoro měsíc mi přijde teda dost. Tak uvidíme, jak to dopadne. Třeba aspoň do konce roku ten monitor mít budu. Snažil jsem se všude možně zjistit, jak je to s reklamacemi při nákupu na IČ, ale nikde jsem se nic kloudnýho nedozvěděl. Proto budu rád, pokud s tím někdo máte zkušenosti, že mi dáte vědět a já to přidám do postu. Protože mi nepřijde normální čekat víc než dva měsíce na reklamaci monitoru, která měla být řešena servisem, ale nakonec bude řešena dobropisem. Nevim teda, co ten monitor skoro měsíc kde dělal. A nevim, kdy by mi kdo dal vědět, kdybych do servisu nezavolal.

Jeden komentář

  1. Jakub Vrabec
    Publikoval 29. 12. 2019 at 13:20 | Trvalý odkaz

    Stalo se mi víceméně to stejné. Po kontaktování servisu, kde mi bylo řečeno, že mi vrátí peníze, jsem osobně vyrazil do Alzy. Na pobočce se mi snažili tvrdit, že reklamace se stále vyřizuje. Trochu neodbytnosti a pár telefonátů a vrátili mi peníze.

Přidat komentář

Váš email nebude zveřejněn. Povinné položky jsou označeny *

*
*