The Nike Free Toy Claw. Není reklama jako reklama

Dub 2, 2013, kategorie: Internet

Nemám rád reklamy. Nemám rád nudné reklamy na vložky, na kečupy, na sebelepší zubní pasty. Občas mě pobaví reklama na T-Mobile a nějaké to auto. Možná kdybych víc koukal na televizi, bylo by jich víc.

Paradoxem je, že mě baví reklamy, které právě v televizi nejsou. Aspoň ne v té naší. Třeba tahle na nové Nike Free 5.0 s Ashtonem Eatonem a Allyson Felix. Má to nápad, má to vtip a účel (poukázání na vlastnosti Freeček) to plní dokonale. Za mě určitě palec nahoru.

Jeden komentář

  1. Publikoval 26. 4. 2013 at 14:00 | Trvalý odkaz

    To sa s reklamami na našich programoch nedá porovnať.

Přidat komentář

Váš email nebude zveřejněn. Povinné položky jsou označeny *

*
*