Reklamace u CzechComputer.cz

Čvc 14, 2009, kategorie: Život

Je to asi 35 dní, co jsem do CzechComputeru (dále czc) posílal svůj subwoofer na reklamaci. Došel přesně 10.6. Když se delší dobu nic nedělo, napsal jsem do czc mejl, kdy bude reklamace vyřízena. Bylo mi sděleno, že vyřízena musí být do (minulého) pátku.

Nic se ale nedělo a reklamace přesáhla (ze zákona danou) 30-ti denní lhůtu a já se začal zajímat o odstoupení od kupní smlouvy. Řečeno mi bylo, že na to právo mám, a tak jsem neváhal czc informovat, že od mlouvy chci odstoupit. Nejdříve mi bylo sděleno, že mnou reklamované zboží už bylo odesláno, a tak není odstoupení od smlouvy možné. Když jsem napsal podruhé, bylo mi sděleno, že věc bude předána na reklamace. Další zprávy jsem se nedočkal. Vzhledem k tomu, že v těchto situacích bývám poněkud nervózní, neváhal jsem zvednout telefon a zavolat tam. Ačkoliv mají pracovní dobu do 20-ti hodin, nikdo mi dvakrát telefon nezvedl.

Dnes mi přišel subwoofer. Rozhodoval jsem se, jestli si jej vyzvednu. Nakonec vyzvedl. Přišel mi úplně nový, což mne potěšilo. Nakonec mi volali z czc, že jsou si vědomi, že reklamaci nestihli a zároveň se omlouvají. Že mi tedy poslali nový subwoofer s prodlouženou záruční dobou na dva roky. Jestli souhlasím, nebo stále trvám na odstoupení od smlouvy. Souhlasil jsem.

Toto mi přijde jako férové jednání. V prvních chvílích jsem byl celkem naštvaný a měl jsem chuť odstoupit a vybrat si jiné zboží, ale nakonec jsem potěšen. Mám doma úplně nový (ten můj byl rok starý) subwoofer s prodlouženou záruční lhůtou. I když už u czc nenakupuji, mohu jej vřele doporučit!

Přidat komentář

Váš email nebude zveřejněn. Povinné položky jsou označeny *

*
*