Kterak jsem na triko čekal a málem se nedočkal…

Říj 17, 2011, kategorie: Život

6.10. jsem si ve svém oblíbeném e-shopu objednával triko a dnes, 17.10., se mi konečně dostalo do rukou a to i přesto, že e-shop triko odesílal hned druhý den. A jak je to možné? Díky nové službě České pošty.

Ta má totiž právo vaši zásilku předat tzn. náhradnímu příjemci, což by měl být člověk, který bydlí ve vašem domě a je ochoten zásilku převzít. Nevím, jakým způsobem pošta náhradní příjemce určuje a ověřuje, zkrátka je to tak. Pokud tuto službu, která vznikla ve snaze dodávat co největší počet zásilek, nechcete využívat, musíte podat písemné prohlášení na pobočku pošty. A to i přesto, že jste se k žádné službě nepřihlásili.

Což o to, vize je to pěkná, avšak nefunguje kvůli neschopnosti.

1) Dostal jsem službu, o kterou jsem se nikoho neprosil a kterou pokud nechci, musím zrušit písemným prohlášením.

2) Upozornění, že je má zásilka u někoho ze sousedů, zkrátka ve schránce nebylo, a tak jsem celý týden čekal na triko, které měla paní sousedka o patro níž. Kdybych nezavolal na poštu, asi bych se trika nedočkal.

3) Můžete namítat, že paní sousedka mohla přijít a triko mi dát. A dělali byste to vy? Má zásilka určitě nebyla jediná, kterou převzala a kdyby měla vždy a za každým chodit, nedělala by nic jiného.

4) I přesto, že jsem měl triko téměř pod nosem, absolvoval jsem 1 čekání a dohadování se na poště, 2 telefonáty na poštu a 1 telefonát s majitelem e-shopu.

Nebýt této služby, měl bych triko doma při nejhorším v pondělí minulý týden, nikoho jsem nemusel otravovat a ještě bych šetřil své nervy.

Kdyby však tato služba opravdu fungovala tak, jak bych si představoval, mohla by být použitelná. Tomu by ale muselo předcházet seznámení se službou, informace o tom, kdo bude náhradní příjemce, a upozornění na zásilku by bylo ve schránce. Ani jedno se však nestalo. Ale divím se, že mě to u České pošty ještě překvapuje.

Přidat komentář

Váš email nebude zveřejněn. Povinné položky jsou označeny *

*
*